21 Μαρ 2009

-Γεια σας, τρία κιλά στοργή παρακαλώ.

-Τα θέλετε για εδώ ή να σας τα τυλήξω?

-Για το σπίτι τα θέλω. Ένα ρόφημα στοργής κάθε βράδυ με βοηθά να κοιμάμαι γαλήνια, συχνά φέρνει και όμορφα όνειρα. Μου το συνέστησε ο γιατρός, ένας εξαίρετος επιστήμων ή ψυχίατρος ή ψυχοπαθής, μου διαφεύγει η ειδικότις του ελαφρύ μειδίαμα αδεξιότητας και περιστροφή των ματιών στο χώρο Ω! τι όμορφο μαγαζί.. τι είναι αυτό?

-Γράφει η ταμπελίτσα, θα θέλατε κάτι άλλο?

-Μα ναι! έχετε σπάνιας ποιότητας κατανόηση και φροντίδα.. Α! μα εσείς πουλάτε και έρωτα. Εξαιρετικά! Εξαιρετικά! μόλις αποκτήσατε μια πιστή πελάτισσα. Δώστε μου.. γρήγορο πισωπάτημα και ταραχή

-Πεστε μου τι να σας...

-Μα πώς είναι δυνατόν να διακινείτε έτσι αδιάντροπα ένα τέτοιο προϊόν.

-Δε σας καταλαβαίνω κυρία μου, το μαγαζί είναι απολύτως νόμιμο. ίσως να 'θελε να πει και μόνιμο ποιος νοιάζεται όμως?

-ΜΑ ΕΣΥ ΠΟΥΛΑΣ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΟΣΗΛΙΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕ? ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑΧΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗ? εκεί που την καταπίνεις και είναι όλα εντάξει μπορεί να πεθάνεις απο υπερδοσολογία. Είμαι υποχρεωμένη να σας καταγγείλω, λυπάμαι.

- ΧΑ χαμόγελο ειρωνικό και υπόγειο θα σας απογοητεύσω όμως εδώ και χρόνια πουλιέται δίχως συνέπειες. Μάλιστα το μείγμα σιωπή-χρόνος-απουσία πουλάει σαν τρελό. Ειδικά αν έχει προηγηθεί ή αν σχεδιάζεται εξαφάνιση. Εντάξει, για τους ευαίσθητους οργανισμούς είναι, κυρίως τον πρώτο καιρό, ισχυρές οι αντενδείξεις αλλά αν τις αντέξει κανείς απολαμβάνει μόνιμα αποτελέσματα λήθης.

- Λυπάμαι, πρέπει να φύγω άλλωστε απο καιρό έχει λήξει η πιστωτική μου, υπήρξατε συμπαθής έμπορος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: